Jdi na obsah Jdi na menu
 


Jak na nastavení táhel řízení???

30. 6. 2008
Nastavenie nebude uplne presne kedze v mechanizmoch radenia su vole ale sam som sa presvedcil ze je to dostacujuce. Tak nech sa vam dari.

BOD 5 Zelene sipky ukazuju na miesta kde to treba namazat vazelinou.Ja som dal vazelinu SKF. U tych vrchnych sipiek treba stiahnut gumene manzetky a aplikovat vazelinu na lana(ako radi Tomm). Modre sipky...tam som fukol trochu teflonoveho spreju.

Přílohy:
Poznámka: Ako prve odpojime konce tiahel od lan. Uchopime zubkovane kolecko potiahneme vid sipka "1" a otocime dolava vid sipka "2" Ked tak druhou rukou si chytime konce tiahel aby sa nam netocili.
1.JPG

Poznámka: Mechanizmus vstupov rychlosti pomaly zatlacame smerom nadol vid sipka "1" a zaroven zatlacame aretacny trn vid sipka 2.Trn pri zatlacani zaroven otacame smerom nahor.
2.JPG

Poznámka: Uvolnime spodnu cast manzety a manzetu vyvratime naruby aby nam nezavadzala.
3.jpg

Poznámka: Radiacu paku nastavime tak aby sme mohli vsunut aretacny trn do otvorov "A" a "B" zaroven. Mne posluzil zlomeny vrtak 4.9mm. Cervenou sipkou som oznacil miesto kde to namazte vazelinou po nastaveni.Ja som dal bielu lithiovu.
4.jpg
 
Poznámka: Teraz uz len chitime konce tiahel a druhou rukou otocime zubkovane kolieska doprava(vid sipka) kym nezaskocia az na doraz.
5.JPG

Poznámka: Trn "A" pootocime dolava az nadoraz aby neblokoval mechanizmus.
6.JPG

Poznámka: Vytiahneme druhy trn.
7.JPG

8.JPG
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář