Čelní náraz
Kabina cestujících zůstala po nárazu stabilní a došlo k poměrně
malému průniku. Řidičův airbag pracoval dobře a poskytl dobrý kontakt s
hlavou. Byly ale použity výsledky od spolujezdce, protože jeho hrudník
dopadl v testu hůře než řidičův. Volkswagen použil slitinový kovový
materiál a pěnovou vycpávku pod sloupkem řízení, jež by měly ochránit
řidičova kolena před koncentrovanou zátěží při nárazu. Ty se ale přesto
vyskytly, a to zejména v oblasti horních částí nohou.
Boční náraz
Boční airbag montovaný v sedadle poskytl podložku řidičovu
hrudníku a pánvi. Jejich ochrana byla přiměřená a u pánve byla dobrá.
Hlava lehce narazila na sloupek dveří a na smyčku bezpečnostního pásu.
Čalounění sloupku bylo vyrobeno z energii pohlcujícího materiálu, který
by měl pomoci zabránit zranění hlavy v případě tvrdšího nárazu.
Ochrana pro děti
V testu byla použita jak běžná dětská sedačka, tak jedna sedačka
typu ISOFIX. ISOFIX je vyvinut pro pevnější uchycení sedačky
bezpečnostními pásy, než při použití běžných typů.
S touto sedačkou, která se ještě nevyrábí byly ale problémy.
Bylo obtížné ji upevnit a popiska znázorňující správné uchycení nebyla
snadno viditelná a byla navíc matoucí.
Zadní pásy se automaticky zamykají při použití běžných sedaček.
Bohužel zde nebyla vysvětlující popiska takže tato funkce nebyla
využita. Byl zde také štítek, že je instalován airbag spolujezdce, ale
bez varování proti použití dětské sedačky proti směru jízdy na tomto
místě.
Ochrana chodců
Ochrana hlavy pro děti a pro chodce byla lepší než průměr.
Ochranu nohou by měli konstruktéři vylepšit. Výsledky v oblasti
nárazníku a přední části kapoty byly špatné.